14 Kasım 2013 Perşembe

yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun :)


diye başlayan bi şarkı vardı sanki :) izmirde üst komşumuz şahane türk sanat müziği söylerdi. apartman boşluğuna bakan mutfak camından sesi gelirdi...dinlerdik. nerden aklıma geldi. bilmiyorum. biliyorum da anlatması uzun. fotoğrafa bak. belki bi ip ucu bulursun. acıktım. mutfakta üç beş tane bayatlamış çubuk kraker buldum, çayı ısıtmaya koydum, sabah mesai var. saat l'e geliyor ama benim içimde yarın cumartesiymiş gibi bi his var.
değil.
hem  zaten cumartesi de çalışıcam galiba.
olsun...


3 yorum:

  1. Bu fotoğrafa bakıp da ipucu bulan varsa bi'adım öne çıksın lütfen. Fevkalade keyifli bir blog ama bir de bilmece-bulmacaya dökmese işi. Şurada yapacak milyon tane iş var, bunu düşüneceğim şimdi. Şarkı, "...fallarda çıkmıyorsun..." dese de oyun Monopoly; emlak mevzusu yani. Şu halde, yeni bir ev tutuyordu yazar, emlakçının gösterdiği evin mutfak camı apartman boşluğuna bakıyordu da...oradan aklına geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...bilmece kısmına gelince, merak iyidir, diri tutar insanı ;) dozunda olduğu taktirde tabi.

      Sil
  2. Bu bilmecede aşırı doz nedir bilmiyorum ama, kalbi Ege'de kalanların başkenti olan İzmir olunca hikâyenin bi'yerinde, dikkat dağılıyor, diğer her şey flulaşıp, bi'tek İzmir netleşiyor. Yani demem o ki, ben daha ileri gidemem bu bilmecenin çözümünde :)

    YanıtlaSil